reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

reklama

Príroda

Bulharsko IV. - na Vichren

Peter Trenčan

Bulharsko IV. - na Vichren

Po oddychovom dni v podhorí Pirinu je pred nami vysokohorská túra na Vichren, s 2914 metrami druhý najvyšší vrchol v Bulharsku, a tretí najvyšší na celom Balkáne. Podľa predpovede počasia malo byť jasné a slnečné počasie, s odhadovanou teplotou 9-11°C a rizikom poobedných búrok z tepla.

  • 18. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 243x
  • 3
Jesenná záhrada

Peter Trenčan

Jesenná záhrada

V týchto zimných a mrazivých dňoch isto padne vhod obrazová spomienka na jeseň, keď príroda maľuje stromy do najrôznejšich farieb a slnko ešte stále príjemne hreje. Tento blog by som rád venoval dedkovi, ktorý v sobotu zomrel vo veku nedožitých 82 rokov, ktoré by oslavoval práve dnes...

  • 5. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 3
Téryho chata

Peter Trenčan

Téryho chata

Najvyššie položená celoročne otvorená tatranská chata stojí nad skalným prahom v závere Malej Studenej doliny.

  • 9. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 279x
  • 14
chata pod Rysmi

Peter Trenčan

chata pod Rysmi

Na túru k chate pod Rysmi som sa tešil od momentu, keď sme dorazili do Veľkého Slavkova. Preto som bol veľmi rád, že počasie sa po prvých dvoch dňoch umúdrilo a ukázalo sa vo svoju krajšiu podobu.

  • 24. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 732x
  • 15
Štrbské Pleso

Peter Trenčan

Štrbské Pleso

Po výlete k Zelenému Plesu padla vhod oddychová prechádzka po Štrbskom Plese. Počasie bolo tiež lepšie ako počas predchádzajúceho dňa a tak nič nebránilo v spoznávaní krás najväčšej z tatranských osád.

  • 18. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 974x
  • 7
reklama
Chata pri Zelenom plese

Peter Trenčan

Chata pri Zelenom plese

Niekoľko fotiek ako spomienka na tohtoročnú týždňovú dovolenku vo Vysokých Tatrách s partiou kamarátov. Na začiatok sme zvolili prechádzku k Zelenému Plesu, kde sa nachádza jedna z najkrajších tatranských chát.

  • 27. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 8
Jeseň v Bielych Karpatoch

Peter Trenčan

Jeseň v Bielych Karpatoch

Je príjemná októbrová sobota 13.10.2007, ako stvorená na výlet niekde do prírody. Voľba padla na tradičnú Antolstálsku dolinu, kde je pekne aj keď nie je pekne. Hríbov bolo menej ako pri predchádzajúcich výletoch, ale farebná príroda a lúče jesenného slnka ich dokázali nahradiť.

  • 9. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 628x
  • 13
Markovica (592 m.n.m.)

Peter Trenčan

Markovica (592 m.n.m.)

Dnešný silvestrovský deň sme po dohode so spolužiakom z vysokej školy strávili výstupom na Markovicu, skalnatý útvar kúsok od Novej Dubnice. Aby som si spravil radosť, na Novú Dubnicu som prišiel bicyklom, lebo sa mi nechcelo sledovať autobusy a okrem toho na bicykli je to o polovicu kratšie :-))

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 106x
  • 8
S Rudkom na Vápeč

Peter Trenčan

S Rudkom na Vápeč

Pôvodne som mal dnes v pláne bikovačku, ale nakoniec som koníka nechal oddychovať a venoval som sa pešej turistike. Dôvod bol v trvajúcej inverzii a hlavne v dátume 26.12., ktorý je každoročne oslavovaný výstupom na Vápeč (956 m.n.m.), vrch s jedným z najkrajších výhľadov na Slovensku.

  • 26. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 693x
  • 8
Zima

Peter Trenčan

Zima

Niečo z dnešnej soboty za Horným Srním...

  • 22. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 388x
  • 4
reklama
Len tak

Peter Trenčan

Len tak

Je sobota, nemám nič na práci a mňa nenapadne nič lepšie ako vziať fotoškatulku a ísť na menšiu prechádzku po Dubnici. Zamieril som k parku J.B.Magina s úmyslom na zopár fotiek a prevetranie hlavy po náročnom týždni v práci.

  • 8. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 528x
  • 8
Hríbiková kolekcia alebo Sobota 29.9.2007

Peter Trenčan

Hríbiková kolekcia alebo Sobota 29.9.2007

Posledný septembrový týždeň bol poznačený mierne zhoršeným počasím, ale predpoveď na víkend sľubovala zlepšenie. Preto pri uvažovaní čo so sobotou padlo rozhodnutie vybrať sa do lesa na huby. V sobotu ráno sa našťastie predpoveď vyplnila, keď počasie bolo celkom príjemné. Ráno sme uskutočnili posledné prípravy a vyrazili na túru v zostave ja, sestra a tatino.

  • 28. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 133x
  • 7
Sobota

Peter Trenčan

Sobota

Tento blog by som rád venoval svojmu tatinovi, ktorý ma v jeden pekný sobotný víkend začiatkom septembra presvedčil, aby som nesedel doma, ale aby sme išli spolu na huby pozrieť. Je pravda, že vďaka suchu sme veľa húb nenašli, ale spravili sme si slušný výlet po slovensko-moravskom pohraničí a poriadne prevetrali hlavy.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu