reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

reklama

Fotografie

Sofia

Peter Trenčan

Sofia

Po týždni potuliek Bulharskom sme si na posledný deň nechali návštevu Sofie. Je to mesto v ktorom je najviac vidieť kontrast vedľa seba stojacich historických pamiatok z bohatej histórie Bulharska poprepájaných s komunistickou výstavbou ktorá do značnej miery ovplyvnila panorámu mesta. Ale aj napriek tomu je Sofia mestom, kde sa dokonale spája Európa s Orientom.

  • 31. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 103x
  • 2
Čechomor

Peter Trenčan

Čechomor

Obrazový návrat ku koncertu skupiny Čechomor, ktorý sa uskutočnil minulý týždeň (28.6.2008, 20:00) na Mierovom námestí v Trenčíne.

  • 5. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 649x
  • 7
Krimmelské vodopády

Peter Trenčan

Krimmelské vodopády

Pred mesiacom som aj s kamarátmi navštívil nádherný prírodný úkaz, Krimmelské vodopády. Vodopády sa nachádzajú v národnom parku Vysoké Taury. Prostredníctvom viacerých skalných kaskád prekonávajú celkovú výšku 400 metrov a patrí im titul najvyšších vodopádov v Európe.

  • 18. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 285x
  • 2
Antolstálska dolina

Peter Trenčan

Antolstálska dolina

Jeseň som tu strávil hľadaním húb, ale Antolstálska dolina ponúka veľa zaujímavého aj začiatkom jari.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 309x
  • 6
Sobotný podvečer

Peter Trenčan

Sobotný podvečer

Zopár zimných záberov z Vršatca.

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 450x
  • 4
reklama
Lubitel

Peter Trenčan

Lubitel

Táto zrkadlovka bola našim prvým fotoaparátom. Pamätám si, ako som sa ho nesmel chytať, lebo pri mojom šťastí by sa mu určite niečo stalo. Ešte stále je plne funkčný, doplatil však na to, že je prakticky nemožné zohnať cievku, na ktorú sa fotilo. Našiel som ju pred pár dňami schovanú v koženom púzdre v skrini, nepoškriabanú a pripravenú na ďaľšie fotky.

  • 4. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 702x
  • 14
Dubnická kalvária

Peter Trenčan

Dubnická kalvária

Aj takéto pekné miesta sa dajú nájsť u nás v Dubnici.

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 643x
  • 18
Výmena baterky v náramkových hodinkách

Peter Trenčan

Výmena baterky v náramkových hodinkách

Večer 10.12.2007 v jednom bratislavskom nákupnom centre: Ja: Dobrý večer, potreboval by som vymeniť baterku v hodinkách. Môžete mi pomôct? Hodinár: Ako dlho sa plánujete zdržať? Vymenené ich môžete mať asi za hodinu Ja: V poriadku, prejdem si zatiaľ niektoré obchody

  • 14. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 677x
  • 17
Ráno

Peter Trenčan

Ráno

Niekedy ráno poteší aj východ slnka...

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 248x
  • 1
Kostol Františkánov - časť II.

Peter Trenčan

Kostol Františkánov - časť II.

V prvej časti som sa venoval hlavne vonkajším záberom tohto pekného chrámu. Druhá časť je venovaná interiéru, ktoré sú rovnako zaujímavé ako exteriér. Na úvod ešte musím podotknúť, že kvôli nie veľmi nadšeným veriacim a veľkej úcte k miestu je fotiek poskromne.

  • 6. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 554x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu