reklama

S Rudkom na Vápeč

Pôvodne som mal dnes v pláne bikovačku, ale nakoniec som koníka nechal oddychovať a venoval som sa pešej turistike. Dôvod bol v trvajúcej inverzii a hlavne v dátume 26.12., ktorý je každoročne oslavovaný výstupom na Vápeč (956 m.n.m.), vrch s jedným z najkrajších výhľadov na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)


Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Končí pásmo inverznej oblačnosti a v mori oblakov sa vynárajú "ostrovy" okolných kopcov...

Obrázok blogu



V oblakoch utopené údolie Váhu ohraničené Strážovskými vrchmi a Bielymi Karpatmi s Vršatcom...

Obrázok blogu



...osamelý ostrov...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Skalný vrchol Vápča...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



A ďaľšie fotky "ostrovov"...

Obrázok blogu



Pohľad smerom na Trenčín, v pozadí vrchol Považského Inovca (1042 m.n.m.) s anténami...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Sedlo Palúch (900 m.n.m.) a ďalšie pohľady...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Pohľady z vrcholu...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



...v pozadí pohorie Veľkej Fatry...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



...vrchol Strážova (1213 m.n.m.)...

Obrázok blogu



...tam niekde v pozadí je ČR...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Obrázok blogu



...pod strieškou je "návštevná kniha"...

Obrázok blogu



...tatino a ja...

Obrázok blogu



...a tu sa k nám pridala sestra a jeden z turistov.

Obrázok blogu



Čas pokročil a nastal čas zostupu...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



A aby som nezabudol, toto je Rudko :-))...

Obrázok blogu




Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu