reklama

Večerná minibikovačka

Dnes som sa nedostal k bikovačke počas dňa, tak som si to vynahradil večer, keď som pôvodne chcel odfotiť mesiac, ktorý krásne svietil. Silnejším súperom bola však hmla, ale aj napriek tomu som si pár záberov ukoristil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)


Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



30-sekundová expozícia...

Obrázok blogu



...20-sekundová expozícia...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Zátišie na D1...

Obrázok blogu



...a pohľad na Dubnicu...

Obrázok blogu




Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu