reklama

Kostol Františkánov - časť I.

Pôvodne som mal v úmysle pofotiť si okolie a interiér dómu Svätého Martina. Cestou k nemu som sa dostal ku kostolu Františkánov, v ktorom som nakoniec pobudol dlhšie ako som predpokladal. Strávil som dlhšiu chvílu v tichej modlitbe a vyslovene si užíval to krásne ticho, ktoré narúšali len kroky veriacich chystajúcich sa na večernú bohoslužbu. Za tichého súhlasu bratov františkánov som si nakoniec spravil aj niekoľko záberov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Celkový pohľad na františkánsky kostol, ktorý sa nachádza v bratislavskom Starom meste kúsok od Hlavného námestia.

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Ticho, tma a osvetlený oltár boli vyzerali pôsobivo...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu




Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu