reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

reklama

Bikovačka

Šútovský vodopád

Peter Trenčan

Šútovský vodopád

Jeden jarný deň na potulkách za krásami Slovenska. Cieľom cesty bol úžasný Šútovský vodopád, najvyšší vodopád v Malej Fatre a jeden z najväčších na Slovensku.

  • 28. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 958x
  • 3
Podvečerná bikovačka

Peter Trenčan

Podvečerná bikovačka

Pekné štvrtkové počasie ma po náročnom dni v práci vylákalo na bicykel a ja som si tak mohol prevetrať hlavu a trochu si oddýchnuť. Predkladám pár fotografií, ktoré som počas jazdy spravil.

  • 14. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 365x
  • 6
Novoročná bikovačka

Peter Trenčan

Novoročná bikovačka

Prvé dni v novom roku u nás na Považí zaliate slnkom, preto som sa rozhodol využiť ich na menší cyklovýlet v Bielych Karpatoch v okolí Bolešova s cieľom dostať sa k lomu nad Horným Srním.

  • 6. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
  • 14
Večerná minibikovačka

Peter Trenčan

Večerná minibikovačka

Dnes som sa nedostal k bikovačke počas dňa, tak som si to vynahradil večer, keď som pôvodne chcel odfotiť mesiac, ktorý krásne svietil. Silnejším súperom bola však hmla, ale aj napriek tomu som si pár záberov ukoristil.

  • 25. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 514x
  • 9
Štedrý deň

Peter Trenčan

Štedrý deň

Doma je upratané, v kuchyni sa pre mňa nenašla asistencia pri príprave slávnostnej večere, tak som vzal bicykel a vybehol na lúky za Dubnicou do pásma ticha a krásne zmrznutej prírody...

  • 24. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 422x
  • 10
reklama
KONA vs. MERIDA alebo bikovačka v Bielych Karpatoch - 5.8.2007

Peter Trenčan

KONA vs. MERIDA alebo bikovačka v Bielych Karpatoch - 5.8.2007

Dnes som mal v pláne ísť trochu prevetrať svojho koníka. Ale človek mieni, pán Boh mení. Niečo pred 15:00 treba pomôcť kolegovi a v práci som bol neplánovane dlhšie. Medzitým sa už zotmelo a bolo jasné, že z dnešného vetrania nebude nič. Aby som si spomenul ako môj koník vyzerá, z archívu fotiek som si vybral fotky z bikovačiek a tu je jedna z nich. Je z horúceho augusta, keď som s kolegom bikerom absolvoval bikovačku v okolí Vršatca.

  • 5. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 277x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu