reklama

Môj nový bicykel

Upršané januárové počasie a hmla všade kde sa pozriem ma donútili vymyslieť iný spôsob krátenia si voľného času. Dnes som sa prehŕňal vo svojich starších fotkách a našiel som tu fotky z 30. apríla 2007. Vtedy som si zaobstaral nového 2-kolesového spoločníka. Môj starý a stále funkčný bicykel sa dostal do úlohy náhradníka, resp. jazdím na ňom len vtedy, keď Koníka nechávam cez víkend v Bratislave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Môj starý bicykel niekedy v polovici apríla...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



A tu sú prvé fotky nového bicykla...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Keďže nasledujúci deň bolo v práci voľno, využil som ho na to, aby som si spravil zoznamovacie kilometre a poriadne si zvykol na nový stroj :-)

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



A takto vyzeral Koník začiatkom roka...

Obrázok blogu



Keď som ho kúpil, predavač mi hovoril, že by bolo vhodné keby som sa po najazdení 150km, resp. do mesiaca zastavil na garančnú prehliadku. Doteraz si pamätám výraz v jeho tvári, keď som tam bol už o necelý týždeň :)


Peter Trenčan

Peter Trenčan

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Škola skončila, mal by som byť "hotový človek", aj keď nie vždy som o tom presvedčený. Zoznam autorových rubrík:  FotografieZvieratkáNezaradenéŽeleznicaCestovaniePrírodaBikovačka

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu